RECLAMAȚII ȘI RETURNĂRI

RECLAMAȚII

  1. Perioada de garanție pentru produsele oferite în magazinul nostru este de 24 luni.
  2. Vânzătorul este răspunzător față de Client dacă Marfa este în conformitate cu contractul (garanția produselor). Garanția produselor pentru defecte este exclusă în cazul unui cumpărător care nu este un consumator sau un Antreprenor cu caracteristici de consumator.
  3. În cazul în care Produsul prezintă un defect, Clientul are următoarele drepturi:  
  4. a) solicitarea înlocuirii Produsului defect cu un Produs fără defecte sau înlăturarea defectului. Vânzătorul este obligat să schimbe Produsul defect cu un Produs lipsit de defecte sau să înlăture defectul într-un timp rezonabil, fără inconveniențe nejustificate pentru Client.
  5. b) are dreptul de a se retrage din contract numai în cazul în care vânzătorul a refuzat să aducă marfă în conformitate cu contractul, lipsa de conformitate cu contractul în continuare există, și din declarația vânzătorului reiese că acesta nu va aduce mărfurile în conformitate cu contractul într-un termen rezonabil.
  6. Clientul care își exercită drepturile în temeiul garanției este obligat să livreze articolul defect la adresa Vânzătorului. În cazul unui Client care este Consumator, costurile de livrare vor fi suportate de Vânzător.
  7. Orice reclamații legate de Produs sau de realizarea Contractului de vânzare pot fi adresate de către Client în scris sau prin e-mail la adresa Vânzătorului. Trimiterea reclamației în format electronic la adresa (tulup@tulup.ro) va scurta timpul de procesare a reclamației.
  8. Vânzătorul în termen de 14 zileși de la data remiterii reclamației, va răspunde la reclamația privind Produsul sau la reclamația privind realizarea Contractului de Vânzare depusă de Client.
  9. La baza formulării unei reclamații se află defectele tehnice ale produsului, cum ar fi:

- mărimea greșită,

- cadru incorect,

- tipul de material incorect,

- lipsa oricărei componente a comenzii,

  1. Reclamațiile nu cuprind următoarele:

- Cererea privind motive precum sclipici, aur, argint, beton, marmură, tablă ruginită, lemn etc. care nu arată ca în realitate. Motivele sunt imprimate și pot arăta diferit de obiectele reale. Reflexiile luminii nu sunt elemente grafice.

- Diferență de culoare. Nuanțele produsului finit pot diferi ușor față de vizualizare datorită calibrării monitorului pe care sunt vizualizate articolele, mașinii de imprimat și tipului de cerneală folosit - diferența de nuanțe nu este un motiv pentru reclamație.

- Comanda anterioară a avut o altă culoare. Comenzile create într-un interval de timp diferit în cazul comenzilor suplimentare pot diferi ușor în nuanțe și cadru, deoarece fabricăm toate produsele după primirea comenzilor.

- Deteriorări mecanice (modificarea produsului, arsuri, utilizare necorespunzătoare)

 

DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT