Unii oameni cred că a fii organizat este cheia pentru a fi productiv. Acest lucru este adevărat doar parțial. Fiind organizat, în realitate găsiți cu ușurință de ceea ce aveți nevoie și când aveți nevoie, dar dacă nu aveți un spațiu de lucru bine pregătit, productivitatea dvs. va avea oricum de suferit. Dacă sunteți în căutarea celui mai bun mod de a vă configura biroul de acasă pentru o productivitate maximă, țineți minte de câteva lucruri.
Desemnați zonă de lucru - unde să amenajați biroul în casa?
Locația home office este foarte importantă. Ea va influența calitatea lucrului nostru de la distanță, prin urmare primul pas este să desemnați un spațiu pentru biroul dvs. de acasă.
Confidențialitatea este esențială pe timpul lucrului de acasă. Ne va proteja de la orice zgomot care ne poate distrage atenția. O cameră separată pentru home office este un mare plus, dar chiar dacă nu avem un astfel de loc și biroul trebuie să ni-l pregătim într-un spațiu comun? Merită să ne gândim la amenajarea home office în dulapuri de șifoniere personalizate, care pot fi închise cu ușurință. O altă soluție poate fi transformarea unei celule sau spațiu de sub scări într-un birou. Acestea sunt idei grozave atunci când aveți spațiu limitat.
O soluție de asemenea convenabilă vor fi pereții despărțitori mobili. Pot fi puse cu ușurință acolo unde vom lucra și pliate și ascunse după muncă. O astfel de separare de restul casei vă va afecta cu siguranță eficiența muncii.
Se recomandă ca biroul să fie plasat în fața unei ferestre, deoarece va oferi aer proaspăt, vitamina D și va evita reflectarea iritantă a luminii de pe ecranul computerului. Vederea de la fereastră are și un efect calmant asupra noastră - pentru pauze scurte de la ecran ochii ne vor mulțumi cu siguranță.
Un spațiu organizat este ca și o minte limpede
Un loc de lucru la distanță aglomerat poate afecta negativ creativitatea și productivitatea. Merită să facem o listă cu lucrurile care ne aglomerează spațiul. Încercați să destinați un anumit loc pentru fiecare obiect din cameră, astfel încât să nu creați o nouă dezordine.
Birourile de acasă sunt de obicei mai mici decât cele pe care le avem în companii, așa că organizarea este foarte importantă. Merită să aveți rafturi și cutii de depozitare pentru a ascunde eficient hârtiile și alte obiecte mici. Dacă nu aveți un loc desemnat pentru a lucra, merită să aveți un recipient de depozitare pe roți. Ușor portabil, oferă o versatilitate mai mare în cazul în care aveți nevoie să vă schimbați poziția biroului de acasă.
Mobilierul și accesoriile în biroul de acasă care vă vor îmbunătăți confortul lucrului de la distanță
Mobilierul adecvat este baza funcționării biroului de acasă. Acestea ne vor asigura confortul de lucru și vor influența productivitatea noastră. Baza home office este un birou și un fotoliu. Biroul trebuie să aibă suficient spațiu pentru a încăpe monitorul, documentele și accesoriile suplimentare de birou. Merită să ne consultăm piața mobilei pentru a alege cea mai bună dimensiune și formă a unui birou pentru casa noastră.
Cel mai important echipament dintr-un birou de acasă este un scaun. Merită să investiți într-un loc de muncă ergonomic pentru a vă proteja împotriva durerilor de spate și ca urmare bolilor coloanei vertebrale. Dacă nu ne putem permite mobilier nou, ne putem îmbunătăți echipamentele pe care le avem - o amortizare nouă/suplimentară, vopsire, tapițerie din stofă.
La amenajarea unui birou de acasă este importantă lumina naturală, dar și iluminarea suplimentară. În mod ideal,trebuie să fie combinată lumina direcțională de la o lampă de birou cu iluminatul captivant de tavan.
Un pic de creativitate la personalizarea spațiului
În cazul home office, avem posibilitatea de a da încăperii un caracter mult mai personal. Merită să avem în mediul nostru lucruri care ne aduc bucurie și ne inspiră. Biroul trebuie să fie funcțional, dar este mult mai bine să lucrăm într-un loc în care personalitatea noastră este vizibilă. Rafturile suspendate vor fi utile pentru a ne expune lucrurile preferate. Puteți pune pe ele cărțile preferate, tablourile și fotografiile Panourile pentru afișaj vor fi, de asemenea, o idee grozavă, care pe lângă faptul că ne ajută să scăpăm de dezordinea de pe birou, va fi un loc în care să ne arătăm creativitatea.
Verdeață în birou - plante în ghivece și impactul lor asupra bunăstării noastre
Vegetația are un efect liniștitor asupra oamenilor, le poate influenţă creativitatea și eficiența muncii. Ele hidratează aerul și ajută purificarea acestuia, ceea ce este foarte important în locurile în care se află de ex., un dispozitiv electronic. Sunt ideale pentru mediile potențial stresante, deoarece îmbunătățesc foarte mult starea de spirit. Nu vor fi doar un element decorativ care ne va însenina biroul, ci vor deveni și un excelent răgaz de la muncă, vor reduce somnolența și durerile de cap. Nu le puteți uita atunci când vă planificați amenajarea noului birou de acasă.